Service

Hoge kwaliteit, snelle service en aandacht voor de klant staan bij ons hoog in het vaandel.

Kwaliteit en veiligheid van onze producten heeft bij ons de hoogste  prioriteit.  Voordat onze hulpmiddelen gebruikt worden dienen deze door de gebruiker altijd even gecontroleerd te worden. De hijsmiddelen  dienen  jaarlijks gekeurd te worden door een keuringsspecialist.  Onderhoud van producten is essentieel voor een veilige werking van de apparaten. Wij adviseren om de producten minimaal één keer per jaar door ons als deskundige te laten testen. Indien u gebreken aan de producten constateert, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.

Periodiek onderhoud is gewenst!

Kwaliteit en veiligheid van onze producten heeft bij ons de hoogste  prioriteit.  Voordat onze hulpmiddelen gebruikt worden dienen deze door de gebruiker altijd even gecontroleerd te worden. De hijsmiddelen  dienen  jaarlijks gekeurd te worden door een keuringsspecialist.  Onderhoud van producten is essentieel voor een veilige werking van de apparaten. Wij adviseren om de producten minimaal één keer per jaar door ons als deskundige te laten testen. Indien u gebreken aan de producten constateert, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.

Kosten
De kosten van het keuren zijn 50 euro per Gevelridder excl. onderdelen. Het keuren van een Sir LiftAlot kost 25 euro excl. onderdelen en transportkosten/verzendkosten.
Periode
Hijs- en hef apparaten dienen elk jaar gekeurd te worden.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 085-0270020.
Bezoekadres
Gevelridder B.V.

Provincialeweg 4-9
4013 CL KAPEL AVEZAATH